Clarificari privind suspendarea procesului de evaluare/ selectie/ contractare in perioada starii de urgenta/alerta

Modalitatea de aplicare si interpretare a prevederilor art. II. din Ordinul MLPDA nr. 3907 din data de 05.10.2020:

Art II. din cadrul Ordinului ministrului lucrarilor publice, dezvoltarii si administratiei nr. 3907 din data de 05.10.2020 pentru modificarea Ghidul solicitantului, Conditii generale pentru accesarea fondurilor in cadrul POR 2014 - 2020”, aprobat prin Ordinul ministrului dezvoltarii regionale si administratiei publice nr. 1021/2015 prevede ca, in termen de maxim 10 zile lucratoare de la intrarea sa in vigoare, sa se continue procesul de evaluare, selectie, precontractare, contractare pentru toate proiectele pentru care a fost solicitata suspendarea pe perioada starii de urgenta/alerta instituita pe teritoriul Romaniei.

Prevederea de mai sus nu poate fi interpretata in sensul ca proiectele care au fost suspendate pana la intrarea in vigoare a ordinului MLDPA nr. 3907 din data de 05.10.2020 nu pot beneficia de posibilitatea aplicarii prevederilor din Anexa 1, in sensul obtinerii unei noi perioade de suspendare, intr-o situatie exceptionala, de maxim 14 zile/motiv intemeiat si justificat cu documente relevante emise de entitati terte aplicatului , documente care sa fie legate de instituirea starii de urgenta/alerta si masurile impuse de pe aceasta perioada din perspectiva activitatii derulate de catre solicitant.

Reluarea etapelor procesului de evaluare selectie si contractare se poate realiza in masura in care nu intervine, in mod exceptional, in cazuri temeinic justificate o noua situatie de imposibilitate in continuarea procesului respectiv, avand in vedere masurile legale de restrictionare a unor activitatii din perspectiva instituirii/prelungirii starii de urgenta/alerta.

Descarca adresa AM POR

Documente suport implementare beneficiari publici / privati

Intrebari privind aplicare OUG 64/2022